2012. július 25., szerda

Generikus típusok és Unity

Lassan egy napja szívok azzal, hogy a Unity-t nem tudom bekonfigurálni, mert mindig más-más hibaüzenetet dobál.

A legtöbbször azt az általános "The given assembly name or codebase was invalid" hibát dobta, de csak egy bizonyos assembly-nél és típusnál. Minden fórum ugyanazt mondja, 100% hogy nincs ott a dll, vagy el van írva a neve, vagy nem jó a namespace, vagy meg kell adni a publikkeytoken-t is... 

Általában tényleg ez a probléma, de a Fusion Log Viewer semmilyen assembly binding hibát nem mutatott. Ebből ugye következik, hogy a codebase invalid. Hogy ez mit jelent, hát, nekem nem sokat mondott. Mint kiderült, a unity konfig xml-jében a sokezer kipróbált kombináció közül egyik sem volt jó a típus mapping regisztrálásra, mert generikus volt a típus, és én  " ` " jel helyett a " ' " jelet használtam a szintakszisban (de csak mituán nagy nehezen megtaláltam, hogy generikus interface-ek meg osztályok typusát hogy kell beregisztrálni). 
Hogy miről beszélek, ez a blog post leírja (és egyben kifejezetten jó útmutató erre):

Working With Generic Types In Unity Configuration Section

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése